.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهاد النکاح: تجاوز جنسی به نام جهاد!

به گزارش شیعه نیوز کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد «نافی بیلاری» در اولین اعتراف رسمی این سازمان به هتک حرمت زنان و دختران سوری توسط تروریست های وهابی اذعان کرد و گفت: گروههای تروریستی مخالف دولت سوریه به هتک حرمت های خود شدت بخشیده اند و گاهی آن را با نام "جهاد النکاح" ذکر می کنند و یا اینکه زنان و دختران سوری را با عنوان اسیران جنگی خطاب می کنند و این عمل خود را مباح می دانند.

وی در ادامه ی سخنان خود تاکید کرد: پس از شنیدن آمارهای مربوط به این پدیده، وضعیت زنان و دختران سوری به شدت نگران کننده است.

اما "بیلاری"در ادامه ی سخنانش در یک جانبداری آشکار از تروریستهای مخالف، از تلاش دولت ارتش سوریه و محاصره منطقه ی "القصیر" واقع در غرب سوریه توسط این ارتش برای پاکسازی آن از تروریستها ابراز نگرانی کرد و افزود: از به وقوع پیوستن فجایع بیشتر در این منطقه می ترسم؛ وی با این سخنش سکوت جامعه ی بین المللی را در مورد اشغال این منطقه از ماهها پیش توسط عناصر وهابیت و قتل صدها بی گناه و هتک حرمت زنان و ... به دست این عناصر را نادیده گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 ارديبهشت 1392
وهابی مثل هر حرف از اسمش برازنده ی این حیوان صفتهاست .-و-ول هستند.-ه-هوسباز.--ا-انگل.-ب-بی غیرت بی دین.-ی-یارشیطان.نفرین و لعنت تمام شیعیان بر شما باد عذاب این دنیا و اخرت بر شما شیاطین و انسان نماها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.